Opakowania z logo podstawą marketingu

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaką funkcję we współczesnym handlu pełnią opakowania? Oczywistym jest, że służą one do zabezpieczania produktów i chronienia ich przed czynnikami zewnętrznymi. Jednak w dużej mierze odpowiadają też za marketing. Każdy producent wie, że opakowanie to nośnik informacji oraz reklamy, więc ochoczo wykorzystuje okazję do zamówienia opakowań personalizowanych. Zazwyczaj umieszcza na nim swoje logo i inne dane wymagane ustawowo. Poznaj potencjał tych produktów.

Jakie znaczenie ma logo na opakowaniu?

Pomyśl, ile produktów zgromadzonych na sklepowych półkach udaje Ci się zidentyfikować i rozpoznać już z daleka? Bez względu na to, czy jesteś lojalny wobec konkretnej marki, czy po prostu znasz ją z ciekawej reklamy – opakowania mają moc i są nieodzownym elementem spójnej, nowoczesnej komunikacji na linii firma-klient. Mogą mieć znaczenie reklamowe oraz wizerunkowe, a wykorzystanie kartonowej powierzchni do znakowania towarów jest wręcz konieczne.
Szczególnie istotne jest samo logo producenta. Dobrze widoczne będzie budowało odpowiednie skojarzenia. Gdy dodamy do tego chwytliwe hasło, ciekawą kolorystykę, ale też dane i informacje wymagane ustawowo, zyskamy produkt wyróżniający się na tle konkurencji. I właśnie o to chodzi.

Logo na pudełku – nie tylko znaczenie marketingowe

Okazuje się jednak, że są jeszcze inne praktyczne powody, które przemawiają za umieszczaniem logo zarówno na produktach jednostkowych, jak i zbiorczych. Zalicza się do nich łatwość selekcjonowania towaru w magazynie bez konieczności każdorazowego otwierania kartonów. Pomyśl tylko, ile czasu uda się zaoszczędzić w ten sposób – gdy logo będzie dobrze widoczne i pozwoli szybko i łatwo lokalizować produkty.

Opakowania z logo doskonale sprawdzają się w każdej branży bez wyjątku. Nadają się do pakowania:

  • produktów spożywczych – słodyczy, wędlin, makaronów, kasz,
  • kosmetyków,
  • warzyw, owoców,
  • części, elementów konstrukcyjnych,
  • zabawek,
  • materiałów edukacyjnych,
  • artykułów biurowych,
  • odzieży, butów.

Wystarczy pomyśleć o produktach, które kupujemy na co dzień. Czy są wśród nich te nielogowane? Okazuje się, że każdy, nawet niewielki drobiazg jak pudełko z zapałkami czy paczka gum do żucia są utrzymywane w narzuconej stylistyce i kolorach kojarzących się z producentem. Logo tylko upewnia klienta o tym, że wybrał właściwy produkt – coś nowego do przetestowania lub ulubionego, do czego chętnie wraca od dawna.

Poznaj naszą  ofertę

Kontakt

PackOn Sp. z o.o.

97-561 Ładzice
Jedlno I 35 k/Radomska

NIP: 7722409943 REGON: 365709744

Dane do przelewu
Numer rachunku bankowego:
29 8980 0009 2005 0089 6980 0001